Glad midsommar på er!

Haft fullt upp några dagar. 
I tisdags va de Bvc besök/ läkarbesök, allt va bra med knorren, är väl nacken som kunde tränas lite mer. Men han hatar ju verkligen att ligga på mage! Men få väl tvinga honom till de endå ;) nu är han ialf 60 cm lång och väger 5200g. STORA pojken! :)
igår så drog jag och Anna hem till Metthe och Audunn och deras 2 veckors bäbis Eskil. Jisses så söt och så liten, Leo var helt plötsligt inte så liten längre :) Angelika kom också med sin lilla Chloe som är 4 månader nu. Så mys! 
Åt god rabarberpaj och pratade om bäbisar ;) 
så kul att man ha några kompisar som fått barn nu så Leo och jag har några att umgås med nu när vi är mammalediga. Roligt att de skiljer några månader mellan varje och att alla vi 4 mammor från kongsberg fick typ samtidigt :)
Minns när jag sa till Metthe på jobbet " jag är gravid" och Metthe bara " de är jag också ". haha så sjukt. Kändes som de va igår vi stod där och sa de till varann och nu sitter vi här med våra godingar :)
 
imorgon är de ju midsommar och de firas här hemma med lite vänner :) så har varit och stimmat på stan idag för att köpa allt tills imorgon  + att jag träffade min barnmoska från jkpg. Hon som varit med mig från första början! va så kul att få visa upp Leonard. sen fick jag en liten besiktning nu efter förlossningen så allt "är som de ska"och de va tumme upp på de :)
 
nä, nu blir de filmen " midsommar" med mina killar :) 
 
Leonard och hans nya vänner/ flickvän!
Så gullig när Chloe tog han i handen :) 
 

Kommentarer
Postat av: Eva Gunnarsson

Vilka goa ungar, alla speciella redan nu.
Vad trevligt med en mamaträff, det behöver man ha.
Fortfarande tycker jag att Leonard påminner om Julle
som liten, jag blir så galen att jag inte kan få pussa honom precis nu, saknar såå.
Lyckliga du som får gosa med ett älskat barn,
tiden den rusar alldeles för fort.
Nyligen var Julle en plutt, när vi kom till Klippan
då drog Julle iväg på sin EPA-traktor, vi bara tittade på varann jag o Maria och tankarna var desamma.
Ha det så trevligt i midsommar med era vänner.
Puss kram till er/ Eva

2013-06-21 @ 00:12:34
Postat av: mor

Jag säger samma som morsan sa, att han är lik Julle!!! Och att jag vill pussa!!!!!

2013-06-21 @ 08:29:59
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: Tina

HiHihi vilka bra bilder pa bebisarna! Oj, midsommar, det har jag helt glomt bort, inte for att vi firar det har, jag tanker mest pa att juni snart ar slut nar det kanns som den precis borjade!

vi har nu bokat flyg till bali, den 13 juli (dagen vi maste lamna OZ). vi behover boka in nagonstanns att sova for natten nar vi kommer fram, da flyget gar sent pa kvallen harifan och kommer va sent nar vi kommer fram till bali. men det far vi kolla upp mer nar vi kommer till perth och forhoppningsvis kan fa GRATIS internet pa biblioteket. nu anvander vi nagra skit datorer i carnavon dar vi nu bara gor ett snabbt stopp i innan vi fortsatter. idag regnar det. forsta regnet sen vi lamnade SA. och det ar bara skont!! men ju narmare perth vi kommer desto kallare kommer det bli. alla vi moter pa vagen ar pa vag norr, dar vi just varit och svettats ihjal dag som natt. vi bryr oss inte ett dugg och det ar ju anda som en svensk sommar, eller mer en irlandsk sommar (fast med mer varme.)

haha kom och tanka pa det du skrev om paul att han e lik elijah wood. att han e lik en hobbit har han hort manga ganger och skamtar om det sjalv. och jag skojar inte nar jag sager att han har hobbit fotter! :)

sag till nar du vet mer om Leos dop! ha det fint! kram tina o paul

2013-06-24 @ 04:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0