Semester till smögen!

Idag gick vi en sväng på jkpg matmarknad tillsammans med Roy och Becka. Sen letade jag typ i alla butiker efter en svart mössa till lillen. Men nä finns fan inte en enda svart mössa någonstans, alla är vita, gråa, blå ja i alla färger utom svart!! Någon som vet vart man hittar en liten svart mössa? 
Efter marknaden drog vi hem till oss. Mandas och Roy fixade med bilarna medans jag och Becka goade med Leo och lagade mat. Haha vi va 4 st men lagade nog mat till minst 20 pers ;)
 
nu blir de till att packa de sista här hemma för imorgon dra vi till SMÖGEN!!! Åh så mys de kommer bli. Första lilla familje semestern :) men är lite rädd att lillen inte kommer finna ro där borta när vi tex ska sova och han inte ha sin egna säng. Men hoppas och håller tummarna för de bästa! 
Skönt att komma iväg från denna håla.
 säger även hejdå till bloggen nu i några dagar!
 
 

Kommentarer
Postat av: mor

Jag kan virka en svart mössa men den blir ju hemskt varm då.
Ha det gott i Smögen. /Mor

2013-07-02 @ 19:25:55
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: Ida

Jag har alltid haft en förkärlek för dessa mössor. Mjuka och goa! Finns i andra färger och modeller om du klickar dig runt =)

http://www.villervalla.se/rea/accessoarer/mossa-black-1

Ha en fin semester!

2013-07-02 @ 20:24:21
Postat av: Tina

Ha det så kul i Smögen! Pussa lillen från mej, Kram.

2013-07-03 @ 04:08:12
Postat av: Malin - Collins mamma

Svar: Vad skönt att man inte är ensam! Och det är just det.. Mina bröst har blivit så jävla små i jämförelse hur dom var för typ 3 veckor sedan. Då kunde man riktigt känna att det var fullt med mjölk men nu är dom så små så små att man inte kan tro att det finns något där i!

Men man får ta det lugnt.. Försöka iaf.

Glömde ju köpa teet! Men när jag köpte hallonbladste innan han kom ut så sa dom i teaffären att jag skulle komma tillbaka sen om jag fick problem med amningen. Så jag vet inte vad det är för hokkuspokkuste ;)

2013-07-03 @ 08:53:22
URL: http://malinsu.blogg.se
Postat av: Eva Gunnarsson

Svart är väl kanske inte en färg som mammor vill ha till sina små. Kanske mörkblått. Du får väl 'slita'
på de mössor som han har.
Ha en trevlig tur till Smögen.
Kram från oss/ Gmm

2013-07-03 @ 22:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0