Lillens kläder!

Efter arbetsförmedlingen idag så gick jag en stund på stan. Och fan va tråkigt de är att kolla på kläder till sig själv nu när man är gravid. Hittade massa fina byxor och toppar men inget som skulle sitta fint på en som är gravid, byxor kan kan jag inte ens använda längre. Vill helst inte köpa gravid-kläder heller. Känns så onödigt för att bara använda de i någon månad. För tänker ju inte använda mina gravid kläder sen när ungen är ute.
Så tights och de tröjor/linnen som fortfarande passar här hemma få helt enkelt funka fram tills Bf. Tråk, jag som annars är ett litet kläd freak. Men kommer bli kul att shoppa sen när man gått ner sina kilon och magen inte är ivägen :)
Blir nu istället att man shoppar massa till bebben, finns ju massor av söta saker/kläder man vill köpa till lillen.
 
Här är lite utav lillens kläder vi köpt. Sen har v även fått lite kläder av mamma som mina bröder hade när de va små :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag har hittat massa fina kläder till Leo i en Disney-affär här. Så räkna med ett lass från Usa =)

2013-01-22 @ 16:36:19
URL: http://emmyinsf.wordpress.com
Postat av: Hanna W ❥

Vilka söta kläder :}

2013-01-23 @ 18:46:59
URL: http://mammahjartat.blogg.se
Postat av: Anonym

Jisses vad du handlar, trodde det sklulle räcka att "linda" in barnet den första tiden, he he
Sedan ska ju GMM.Eva handla oxå.
Må fint

2013-01-23 @ 20:11:20
Postat av: eva gunnarsson

Nähä jag är inte alls anonym
Puss/ mormor

2013-01-23 @ 20:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0