Inte långt kvar nu

Idag går jag in i v.39, alltsså 6 dagar kvar till Bf, fast jag tror att jag kommer gå över tiden. Så räknar iallfall med 2 veckor till, vi få se ;)
Förra veckan så va vi och skrev på faderskapspapprerna, bekräfta att de är Mandas som är pappa.Haha, så löjligt, när Mandas skulle skriva på sina papper så stod där 2 vittnen som kunde bekräfta att han är pappan. Alltså kändes så löjligt. Men nu är de gjort.
Sen i fredags blev de grillning igen tillsammans med Pillan, Josef, Roy och Becka och sen kollade vi skräckfilm.
På Lördagen kom Roy och Beckis igen och chillade :)
Igår va familjen här och hälsade på, firade Wille lite som fyller år snart. Annars har helgen vatt lugn, jag ha vatt sjuuuukt trött. Jag är lika trött igen som jag va ibörjan av graviditeten. Kan sova och sova i princip hela tiden och endå lika trött efteråt. Men dom säger ju att de är viktigt att sova och vila mycket nu sista tiden eftersom de kan sätta igång när som =)
 
Kul att se hur magen har ändrats på 10 veckor.. Jag som tyckte magen va en jätte här. Är ju rediga pluttis magen om man gemför med idag.
V.28
 
Mage v.38( den har sjunkit en bra bit nu, är inte alls lika hög som den vart innan)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Denise - mamma till Noah

Spännande!

2013-04-15 @ 13:45:32
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: Tina

Ah tiden bara flyger forbi!!! Vilka var det som var vittnen? Tva personer ni inte kande?
Grillning later sa gott. Och svensk grillning. Jag har ju inte hunnit testa en riktig Ozzie BBQ annu och jag hoppas nar jag val gor det att det kommer va sa gott som man hort talas om...
Kram Tina o Paul

2013-04-15 @ 13:59:56
Postat av: Jennie

Tina :ja precis de va två personer vi inte kände :)
Hehe ni få ta de någon dag, lär säkert vara jätte gott om inte annat så är ju bara lukten av de hur gott som helst :) hoppas ni har de prima ballerina där borta ! Kram

2013-04-15 @ 14:27:39
Postat av: Monica-Mamma till Alfred

Åh, nu har du ju inte långt kvar :) Spännande! Du har nåt helt fantastiskt framför dig ♡ Kram!!

2013-04-18 @ 20:40:54
URL: http://mookpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0