Hej April

Strålande sol idag igen, såååå gööött !
Tänkte bege mig ut på en promenix strax, gäller ju att hålla igång nu och så måste man ju fördriva tiden liten med. Vill bara att tiden ska gå nu, 19 dagar kvar till Bf idag. Börjar bli skapligt less på att vara gravid nu, ska väl egentligen inte klaga då jag haft en bra graviditet. Men blir tokig på att ständigt ha ont i ryggen, svårt att andas, ständigt vara täpt i näsan ( utan mitt älskade nässpary så hade jag nog gått in i väggen för längesen) och att vakna varje natt av att ha ont i benen. Dessutom efter varje gång jag duschat så få jag sån klåda på benen, kliar och kliar så benen blir helt svullna och knall röda, antar att de kankse beror på vätska i benen? ( hjälps ju lite när jag smörjt in dom)  dessutom brukar benen domna bort titt som tätt när jag går?!! hur obehgaligt som helst, Känns som jag går på luft och ska falla ihop vilken sek som helst. ..men nää nu är de inte så kul längre de här. Tur att de inte är så länge kvar ;)
 
Igår gjorde vi ialf en liten utflykt till Taberg. Mötte upp familjen där och fikade längst upp på berget, va ganska så kallt men till sommaren är de nog mysigt att vara där :)
Nu blir de käk och sen ut i fiiina vädret!
Mage i v.37
 

Kommentarer
Postat av: Jela - Blivande 2-barnsmamma

Så fin mage!

2013-04-03 @ 21:09:52
URL: http://jeliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0