gott och blandat

Full späckad vecka. Har haft massa att göra med huset och sen måste vi flyttstäda våran lägenhet osv. Känns som de är tusen grejjer kvar att göra.
ialf i Tisdags gick jag på A6/ikea med Metthe och Angelika, kul att träffa dom igen. Har inte träffat dom sen vi fick gå från jobbet så vi hade ju endel att prata om nu =)
Idag gick jag också på A6 för skulle hitta lite julklappar, men de gick inte så bra på den fronten.
Och imorgonbitti kommer mormor och morfar hit för att kolla in vårat hus och sen på eftermiddagen kommer mina 3 grisar från Värnamo upp ( Johan, mimmi och Felix) åh va kul de ska bli att få träffa dom. Man bor så nära men endå blir de alldelles för sällan man träffas.
 
Men nu tänker jag vara social mot min pojkvän här, vi sitter och kollar på film framför vår öppnaspis, mys!
 
Btw, hur söta är inte dom här conversen? åh,blir så sugen på att beställa dom.. men de få vänta ett litet tag till ;)
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag trodde det var dina bröder som var dina tre grisar först. Det blir en faslig massa gäster denna helgen. Du får vila på söndag. /Mor

2012-11-09 @ 07:12:34
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: eva gunnarsson

Ja eller så var det två gamla grisar, en som säger
ja ja och den andra som är nyfiken och tittat i varje låda, skåp och garderober, frågar . . . .
tjatar . . . . och får absolut inte hjälpa till med
något. Men har fått lov att greja i trädgården när den tiden kommer, jiipii !!!
Sen har du en duktig man oxå, snäll, rar och söt
(utan mössa)
Var det jobbigt med hela Nordin folket,såklart.
Jag förstår du tycker det är kul när VI hälsar på
*fniss* . . . . .hi hi du menade väl oss ?
Kram till er och min kära goa Jennie.

2012-11-10 @ 18:28:14
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0