Los Angeles/ New york

Alltså Big Brother ha ju flippat. Inte ens kul att kolla på när dom bråkar så mycket. Jag stör mig fan på ALLA detta året. Den enda jag tycker typ är skön då och då är Jimmi, Marcelo och ja, Rodney då. Men seriöst Sipan? fattar inte ens hur han få vara kvar i huset så som han beter sig. Blir fan så jävla arg på riktigt när jag ser honom. Fattar inte hur dom i huset kan hålla sig från att smälla till honom. Hade fan klappat till honom för längesen om jag varit där inne. Helt efterbliven alltså.

Men istället för att sitta och klaga på BB så kan jag ju berätta att Usa resan är bokad och klar! 15 Maj bär de av till Los Angeles där vi är i 1 vecka och sedan flyger vi vidare till New York och stannar där i 1 vecka. Herregud va jag läääääääängtar!!

Nu ska jag ut och ta en glass eller käka i de fina vädret med min man innan jag åker till jobbet :)

                
                          Inte länge kvar tills jag få se den berömda Hollywood skylten :)

Kommentarer
Postat av: emmy

Håller med om BB. Wille blev arg på mig igår för att jag blev så upprörd över det. Haha. Men Sipan alltså, han kommer förmodligen bli dödshotad när han kommer ut. Om han inte hamnar i fängelse först, han har brutit mot svenska lagen, hets mot folkgrupp.

2012-03-22 @ 11:55:39
Postat av: evagunnarsson

Så kul jag blir riktigt avundsjuk på er,

men givetvis är jag oxå glad för eran skull.

Kommer ni på söndag på middag till mig,

reten av släkten kommer, ( inte skåningarna )

Hör av dig, vi åker Ängelholm fredag för att

Stellan fyller 40 år

Puss kram

2012-03-22 @ 14:22:40
Postat av: mor

Så där har väl alltid BB varit!!!!!

Kul att ni bokat. /Mor

2012-03-22 @ 15:30:02
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.com/
Postat av: jennie

Emmy: ja herrgud spärra in honom. Han är ju helt störd! aldrig hatat någon så mycket i BB som jag hatar honom.

Mormor: vi få se lite. Som de ser ut så kommer vi inte. Är lite små krassliga och så :) men få annars komma en annan helg såklart.

Mamma: Neee BB ha aldrig varit så. Värsta året hittills.

2012-03-23 @ 00:45:14
Postat av: jessica

åh :D se till att ni drar till universal studios!!

2012-04-04 @ 19:28:08
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0