mini Jul

Måndag igen och idag går jag in i v22. Bokade tid hos barnmoskan idag den 7 Januari. Då är de hjärtljud och mäta magen dom gör bla. Ska bli spännande :)
Ialf. Va ett tag sen jag uppdaterade nu men har haft fullt upp. I torsdags drog vi till kyrkan ( ja ni hörde rätt, helt frivilligt dessutom) med Roy, Becka och Gabbi och kollade på luciatåget. Men vi satt fan i kyrkan i 1 timme innan luciatåget kom så vi hann bli så uttråkade så vi kollade bara på typ 3 sånger sen gick vi.
I fredags kväll kom Gabbi och Jesper hit. Blev käk och sen kollade vi på Kvarteretes skatan när de åker till Laholm. Har sett den massor av gånger men den är så rolig. Skrattar ihjäl mig varje gång åt den filmen, jag är nog lite hemligt kär i David Batra =)
Sen i lördags så hade vi mini julbord hemma hos oss. Jätte trevligt och kul. sen jag blev gravid har jag varit sugen på julmat hela tiden typ ( jag som inte ens brukar gilla de) så de satt redigt fint i magen med lite julskina, köttbullar, prinskorvar mm. En trevlig kväll helt enkelt med matkoma och julklapps spelet. Nu längtar jag massor till julafton!
Igår va vi över hos Roy och Becka en stund och sen körde vi hem Gabbi och Jesper som sovit hos oss sen i fredags!
 
Här kommer lite bilder från lilla julbordet =)
 

Kommentarer
Postat av: eva gunnarsson

Så fin du blev i klänningen, passar dig perfekt.
Men du har ätit för många köttbullar, magen putar.
Vad snygg Cristian är då,hoppas jag får se honom så
på lördag och inte i keps och nedhasade byxor fniss
Kompisarna ser ju trevliga ut.
Vi es snart. Puss kram

2012-12-17 @ 15:20:41
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se
Postat av: Mamma

Ja det där ser ut som ett rikigt julbord. Gott. Jag längtar. Ska koka skinkan på fredag o göra ribborna. /Mor

2012-12-17 @ 16:33:57
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: Tina

Åhhhh så gott med julbord! Riktig julskinka och köttbullar! MUMS! KRAM TINA

2012-12-18 @ 00:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0