Glad Påsk!

Åh sista dagen på jobbet idag sen tar jag lång helg. Ska bli så jävla skönt.
Är så less på jobbet nu, är så fruktansvärt segt. Vill bara spy på de. Men har ju Usa resan att längta till så det är väl bara att bita ihop ett tag till.

Påsk till helgen också. Tycker påsken är rätt mysigt faktiskt. Mupp och Affe kommer upp hit på lördag för lite partii partii =) va längesen jag och mupp festade ihop nu så vi har några månader att ta igen tillsammans. Haha, kan ju sluta lite hur som helst om jag känner oss rätt!
Vad ska ni andra göra för kul i påsk?


       
           Jag och mupp på partybåten för 2 år sen. SHIT vad tiden går snabbt. Kändes som igår typ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0