40-års kalas och oromantisk middag

Denna helgen har de varit full rulle. I fredags hade jag och Mandas bokat bord kl 20.00 på Jensens, tänkte köra en romantisk middag. Så vi gick in till stan och när vi kommer dit så säger de på Jensens att de är fullt ikväll och att de inte finns någon plats, ÖH hallå, jag va skit irriterad. Har man bokat bord så kan man ju inte säga att de är fullt. Så jävla dålig stil, ska sätta in dagens ris till dom i tidningen. Vi gick ialf och satte oss och åt plankstek på Tusen och en natt istället, trevligt. Visade sig dock att de va en krog när de kom typ massa folk och började dricka duktigt, haha. Så vi gjorde detsamma, men de va kul. Sen kom Jonatan ( en jobbarkompis) och mötte upp oss där så satt vi och drack lite. Sen på kvällen när jag och Mandas kommer hem och ska mysa lite så springer han till toan och börjar spyr som en fontän, spyr över hela toan. Japp, den romantiska kvällen vi hade planerat blev visst inte så romantisk, haha.
Sen igår fyllde Johan 40 år ( min lotsas pappa ) så då va de fest ute i Hånger. 90 pers va bjudna, så va en hel del. Vi käkade och lite så sen följde vi med Alvar in till stan och hälsade på Frida och co, var skit kul att träffa dom igen. Inte träffat dom på ett jävla tag. Sen drog vi hem till Jönnet igen.

Idag har vi införskaffat oss ett nytt köksbord ( 2000:- för både bord och fyra stolar, hur billigt? exkat ett sånt bord jag tänkt mig också.. ibland har man tur ), så idag tänkte vi köra den romantiska middagen fast här hemma istället eftersom att de inte blev av i fredags,haha.

Lite bilder från 40-års festen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0