Siesta 2011

Tillbaka från helt sjukt roliga dagar i Siesta. Fan va underbart de va. Vill tillbaka.
Alltså Dada Life och Rebecca och Fiona körde sönder. Aldrig vatt på såna bra spelningar typ. Jag dog fan. Måste lätt åka och se de igen. Så ni som inte va där, tyvärr ni missade verkligenn något helt SJUKT bra! Dada Life gjorde dessutom sin entre i helikopter. Sjukt, aldrig dansat mig så svettig någonsin typ.
Kollade även på Håkan, Adam tensta, Wolfmother, Smk, Twin Atlantic mm.
Träffade även på jackie, Amir, Rosanna och Yosef. Som den bloggnörd jag är så höll jag på att dö av lycka!

Fesivaler är fint. Men blir nog inte Siesta nåt mer. Känner mig som en mamma där typ, haha. Alla är typ 95:or eller 94:or man träffar där. Men träffade ialf massa fint folk!

Måste även tillägga, badhuset i Hässleholm?! är det ett skämt eller? haha. Där byter man tydligen om tillsammans med killarna. Känndes ju lagom weird. Jag trodde stenåldern va förbi?

Hade ju de perfekta festivalvädret också!


Happy!


Sprang på Adam Tensta också!


Rebecca och Fiona!


Dada Life!


Mys i bilen med min mupp


Kommentarer
Postat av: Tina

Ser ut att ha vatt kul! =) Måste fråga va fan du hittat shortsen? Jag hittar fan aldrig nåra snygga shorts! (Som passar med för den delen!) Får väl vänta tills jag kommer till Lund/Malmö där det är mer utbud, hahah! KRAM

2011-06-06 @ 00:22:50
Postat av: jennie

Ja det va grymt!

Jag hittade shortsen på H&m för snart 1 mån sen. Finns massa snygga shorts där nu tycker jag =9 lär aäkert hitta dom eller liknande ialf :)kram

2011-06-06 @ 01:44:17
Postat av: Emil

hejsan!



såg att du hade bilder från rebecca och fiona, har du fler? i så fall får du jättegärna skicka till mig! :)



Emil

2011-06-06 @ 17:37:10
URL: http://emiljoensson.se
Postat av: jennie

hejhej!



Ja, jag har fker bilder. Men eftersom min kamera är den sämsta så blev bilderna inget vidare bra. Kolla på siesta sidan där lär de ju finnas bilder från deras spelning :)

2011-06-07 @ 08:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0