solsolsol

Har legat ute i solen sen kl 10, min kropp är lagom seg nu.

Snart så ska jag iväg till jobbet, jobbar natt så slutar inte förens kl 2 imorgon. Men sen är jag ledig i 1 vecka. På lördag åker vi nämnligen till smögen ( typ samma gäng som förra året). Fyfan va jag längtar! vill åka nu.
Håller på att packa för fullt. Måste bli klar med min packning idag eftersom jag jobbar natten och sen dirket efter jobbet imorgon åker jag till Christian och kommer inte hem förens på lördag när vi åker. Fullt ös.

Men men, nu ska jag fortsätta njuta av solen och packa lite innan jag dra till jobbet!
Ha en bra dag =)

                                                   (Bjuder på denna skabb-bild)
    

Kommentarer
Postat av: JOHAN

SMÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖGEN!! :D :D

2011-06-29 @ 15:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0