seeees i April

Åkte tillbaka till Värnamo idag för att säga ett litet hej då till mina gossar som flyr till Asien i 3 månader.
Blev lite fika på pelli osv..
och nyss kom Johan hit för att säga ett sista Hej då. Alltså åh så tråkigt... kommer sakna ihjäl mig ju. Fast 3 månader går ju förhoppningsvis snabbt, men ändå, kommer kännas så tomt.
Nä men nu ska jag inte vara sån. Hoppas ni får en kanon resa och akta er för rabies fladdermöss, ormar, transor, tjuvar och hela bunten så lär allt gå skit bra.

haha tänk att de små gossarna ska utforska asien, när vi var i Smögen så hittade jag och Johan inte ens till havet, haha så blåsta är vi. Tur jag inte ska med.. haha.

Hoppas ni få bäst och inte pest, HÖ




Åh så tråkigt jag kommer ha utan er här hemma.
well... nu är de ialf dax att sova för imorgon ska jag jobba på SCA. surt, hade hellre åkt till Asien.
Puss och hej...

Kommentarer
Postat av: JOHAN

jennie vi ses snart igen och då ska du få en hejdundrandes kram! och kolla efter vykort! ta hand om dig kvinna! :)

2011-01-04 @ 00:29:38
Postat av: Jennie

ta hand om dig barn! :)

2011-01-04 @ 20:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0