Traska litäää

           

Ååååh, vad irrterad jag blir. Hade bokat upp hela min kväll med massa bra tv-program som jag skulle se på 4an. Men nej nej istället är allt inställt pågrund av handbolls VM. ÅH, finns de något värre än när sånt här händer!? tror fan inte det. Men istället tänker jag ta med mitt fläsk och gå ut och gå. Har bott här i mer än en månad och fortfarande har jag inte kollat hur området ser ut som jag bor i. Vet faktiskt inte ens hur det ser ut precis bakom huset ( här går man inte mer steg än nödvändigt lixom).
Nog tjatat. Nu ska jag ut och vara hurtig.
God kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGG =)

2011-01-21 @ 19:59:31
URL: http://asoundofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0