22 Februari

    

I veckan händer inte allt för mycket. Jobbar inte förens på fredag. Men skönt med lite ledigt också.
Igår gick jag lite på stan och sen for jag hem till Robert och hängde där.
Kollade på The Grudge ( aldrig sett den filmen). Robert den jävlen somnade under filmen så jag satt där och skrek för mig själv, haha. Men jag vet inte vad som flugit i mig men jag tyckte knappt The Grudge va läskig. Hon såg ju sjukt overklig ut så det nästan såg kul ut istället. Fast å andra sidan så blundade jag de sista 30 min så jag kanske inte ska säga något.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Ska nog trixa lite med lägenheten och ändra om lite i garderoben så jag få ordning på allting! 
Kul dag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0