GIT!

Sitter här och skrattar för mig själv när jag tänker på att en liten ful ninja-tjej gav Linnea en rak höger på siesta!
Kan ha varit det roligaste under helgen,haha.
Siesta var nicebajs och bajsnice.
Johnossi och Maskinen va nice ( de enda banden vi tittade på btw, kollade en snutt på timo också)! festen va nice.. vissa människor va nice och jaaa det mesta va nice!
De som var bajs var helt klart vädret! Första natten frös jag så mycket att jag tänkte ringa till min mamma och ta farväl för jag trodde helt seriöst att jag skulle dö, haha. Fruktansvärt var de. Regningt och förjävligt.
Sen var det någon idiot som hade vatt inne i vårt tält och tagit ALL vår dricka sista kvällen. De roliga var bara att han tappade 1 sko, mobil + en dansk krona i tältet. Fick just en tanke på att de kunde vara Mikkel?? haha.
Roligaste kvällen var igår. Campingen va död. Vi var rastlösa. Vilket resulterade till klättring på bajjamajjorna och vilket nästan resulterade till att vi höll på att få våra band avklippta.
Men kuuuuuuligt var de och när jag kom hem svimmade jag! YEEEY.. livet leker.
                                                                          











Fler bilder kommer upp på fejjan!!


Kommentarer
Postat av: linnneja

hahah. HAHahah. nåt annat som kan ha varit blad det roligaste var att du kallade Mikkel för Nickel en hel kväll hahah!åååh.

2010-06-01 @ 14:02:31
URL: http://crapcrapcrap.blogg.se/
Postat av: linnneja

svimmade du på allvar?

2010-06-01 @ 14:03:31
URL: http://crapcrapcrap.blogg.se/
Postat av: Jennie

Linnea: haha jaa linnea jag svimmade på allvar! gjorde ett mycket fint fall på köksgolvet! ^^

HAHAhah.. de roliga är ju då att han aldrig hörde att jag sa fel! därför trodde jag ju att han hette så haha!

2010-06-01 @ 15:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0