FUCKING FUCK!!!!!!!!!!!!!!!

MÅTTE HULTSFRED BRINNA I HELVETET!!!!
Hur fan kan man ställa in en festival 5 dagar innan den ska börja?????
HATAR DETTA! som jag har sett fram emot detta och längtat!
HEEEEEEEEEEELVETE!
Vill bara DÖÖÖÖÖÖ! detta var min höjdpunkt på hela somaren. Vad har jag och se fram emot nu?? INGET!!! INGENTING! om de hade klämt ut sig detta tidigare kunde jag suttit och druckit mig full på peace & Love istället!
ÅÅÅÅH vilken skit dag detta blev!
HELVETE!!! jag som hade sett fram emot 30 secons to Mars sååååå jävla mycket! men nää hejdå Hultsfred och allihop nu ska jag DÖ .. på RIKTIGT!


Kommentarer
Postat av: Amanda

VA!!!? Fyfan vad sjukt :O

2010-06-30 @ 09:41:29
Postat av: Jennie

mer än sjukt! tur som fan du inte köpte biljett alltså för det är inte ens säkert vi får pengarna tillbaka > <

2010-06-30 @ 11:31:55
Postat av: Paparazzibecka

Sv: ja, håller med. SJUKT!

2010-06-30 @ 13:16:53
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: Sophie

5000 sålda biljetter, jag menar, det är förståeligt att det inte räcker till att betala festivalens artister. trist att lägga ner en sådan fin festival men det är inte så många som visar sitt intresse ändå. och jag tror inte att en kotte kommer att få tillbaks sina pengar. tyvärr, förstår att de måste vara tråkigt :/

2010-06-30 @ 13:36:40
URL: http://phiee.blogg.se/
Postat av: jennie

Sophie: jo förstår de också! men de känns som de borde har kunnat förutse detta för ett bra tag sen att de inte skulle gå ihop? känns pissigt att de kommer och säger de 5 dagar innan, kunde varit på P&l nu istället eller dragit till roskilde imorgon...

tror dessvärre vi inte heller få pengarna tillbaka men isåfall är de ju fan stöld :O

2010-06-30 @ 14:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0