Lite bilder från förra vec/ helgen

Jag va snälla storasystern som tog med min ofotogeniska lillebror på en fika

Jag må vara patetisk men jag hittade värsta snygga Leopard sopborsten som jag bara var tvungen att köpa. haha

Siv fryser så mycket om fötterna när hon ute så varje gång jag går ut så får hon sitta innanför min jacka
.

var i Kockabo med ett gäng




Emil var redo för pary!

haha Johan var hemma hos mig och visade upp sina nya snygga skor!
( - Hur mycket pengar skulle du ha för att gå med dom på stan?
  - Jennie, de kommer aldrig att hända)


Kommentarer
Postat av: Anonym

klockens namn på katterna ju!

Emil och Siv hahaha

2010-01-13 @ 14:30:24
Postat av: Jennie

haha kan man ju tycka men de är ju helt vanliga namn?.. har dessutom en som heter krister och en som heter David =)

2010-01-13 @ 18:05:29
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0