23.46

Detta är feth kusligt. Jag har fått tomma sms av en kille som heter Andreas Carlsson ( kollade på eniro)
först brydde jag mig inte. Men sen när jag fick ett sms av han i natt vid 03.00 höll jag på att dö. De är ju då spöktimmen börjar. Asså de är TOMMA sms.. står ingenting..
Nu kommer de kusliga.. jag sms honom och frågade vem han va och varför han skickade massa tomma sms till mig. Han förstod ingenting. Han sa att han inte ens hade mitt nummer på mobilen!!! och när han kollade på skickade sms så fanns de inga skickade sms till mig??? assssååååå. Hur weird är inte de?
Jag började nästan gråta.. för jag har fått typ 7 sms av honom sen i förgår och de sista var igår natt.

Fan om jag får ett tomt sms av honom inatt igen så dödar jag mig själv.

På tal om annat för att jag inte ska skrämma upp mig själv ännu mer, så har de ringt från myntgatan och jag har lite dagar då jag ska komma och jobba där :D så himla bra. De ser lite ljust ut nu.Sen blir de nog även att jag kommer jobba där endel i sommar också. Med tanke på hur kul jag ahde där förra sommaren så känns de perfa.

2 mindre roliga saker i mitt liv är att jag troligtvis behöver glasögon och att jag kanske måste operera min käke.


Kommentarer
Postat av: JOHAN

Om det är till någon tröst har farfar också skickat tomma sms till mig utan att han vetat om det.. kan ju vara fel på nätet :P

2009-01-28 @ 22:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0