Går de runt en tjuv här i huset?

vart tar mina kläder vägen?
Jag efterlyser
1 styck vit Tshirt med tryck
1 styck svart Tishirt
ett par svara leggins ( och de är inte vilka leggins som helst, de är mina favoriter)
1 svart luvtröja
1 par ljusa shorts

hummm ja de va nog allt! sen försvinner ju mina trosor och sockar hej vilt också.
Och dessa kläder är verkligen borta!
Jag ha rensat ut min garderob kollat ignom all tvätt. Men nej de är spårlöstförsvunnet.
Någon som har sett detta ring nummret 070-8566.... osv..
Jag blir lixom lessen. Typiskt att de ska vara några av favoriterna som är borta.

Men men jag har inte tid att klaga jag måste slå  rabies flugan som flyger om kring här i mitt rum och äcklar mig.
btw, så va de mys hos johan ikväll. Stannade inte så länge. dödens trötthet fög över mig.
adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0