Hej Måndag

På fredagsnatten efter jag lekt med Emmöö kom Mandas till mig. Mysigt!
På Lördagen åkte vi till Ikea i Älmhult. Köpte mig 3 vita hyllor som sitter fint på min vägg nu.
Sen har vi mest bara tagit de lungt. Ätit tacos och kollat på film.
Har kollat på filmerna " world trade Center" och "united 93" ( flygplanet som skulle in i pentagon men som kraschade för tidigt ute på landet )

Jag: Planet kraschade ju ute på landet vid typ en bondgård. Fatta vilken chock för dom att se ett stort flygplan krascha precis utanför deras hus!
Mandas: Ah, tänk alla majsfält då som blev förstörda!

( HAHAHHA jag dog, vafan, de måste väl typ endå vara de sista man tänker på, haha)



Nu åkte Mandas precis till jobbet och jag ska hem till Värnamo nu!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0