Lite snabbt om helgen!

Ännu en kul helg i Växjö!
I fredags innan jag drog till Växjö va jag och kollade synen och ack de sa att min syn va så dålig att jag inte en får köra bil utan glasögon. Så nu kommer jag börja joina alla glasögonormar, hejhej!
Sen på kvällen drog jag ju i Växjö. Vi var på Sivans och kollade på Stand-up komikern Jesper Rönndahl. Så jävla rolig alltså. Dog i skratt ett antal gånger.

Lördagen började med att jag följde med Emmöö och Cilla till gymmet. Ja, alltså jag tränade ju inte..  satt på en stol och läste fitness tidningar och kände mig som en fet gris. Sedan hittade jag mig en pilatesboll där jag gjorde förlossningsövningar på, haha. Rätt kul att vara på gym faktiskt.
På kvällen blev de festigheter hos Cilla. Vi klädde ut oss denna helgen också och jag va batman.
Sedan drog vi till Sivans. Dead by April spelade där. Har älskat de bandet så mycket men fan va dåliga de har blivit alltså. Orkade inte ens stå och kolla på dom.
Sen gick de ju inte dansa heller för folk va ju helt galna, ena stunden hade man en armbåge uppkörd i näsan, eller en fot uppkörd i röven, ett finger i ögat, ett knä i ansiktet och en knuff hit och en knuff dit. Jag och Emmöö bara stod och glodde som två töntar och muttrade med lite negativa ord då och då. Men hade en grymt kul kväll iallafall!
Nu ska jag kolla på MTV EMA!

Dödsänglen Emmöö och jag va Batman! ( Eller Shkumbin trodde dock Emmöö var Pippi och jag va Robyn. humm, tror också han behöver glasögon)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0