In my ass

Var och hämtade ut mina glasögon idag! usch trivs inte alls i dom. Ser ju 30 år äldre ut med dom på mig.
De roliga va att jag trodde jag bara skulle ha glasögonen när jag kör bil, tittar på tv.. osv. Men när hon skulle rätta till mina bågar så säger hon:
- De är ju viktigt att de sitter bra nu eftersom du ska ha dom hela tiden!
- VA? ska jag ha dom hela tiden?.. trodde de bara när jag körde bil och kollade på tv..
- naee, så var de inte tänkt. De bästa är ju att du har dom hela tiden annars kommer du kankse gå runt med ständig huvudverk

kan ju säga, ALDRIG i livet att jag har glasögonen på mig hela tiden! då har jag hellre huvudverk!
   

Nu ska jag bege mig till herr Johan! få se om de blir utgång ikväll eller inte. Jag är inte alls pepp på de... men man kan ju alltid ändra sig?!
Ha en bra Fredag! Puss
   

Kommentarer
Postat av: jessica

du är snygg i dom! jag har också glasögon, fast bara när jag kör bil och tittar på tv och sånt :D

2010-11-13 @ 21:37:48
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0