Bästa helgen.

Gud denna helgen har vatt en av de bästa på länge alltså.
Valborg var så sjukt kul och popadelica också.
Behövde verkligen detta kände jag.
På valborg så var vi hos Annöös kompisar och festade och gjorde massa roliga lekar sedan blev de utgång till Bongo, mitt nya favvoställe.
Igår va de popadelica.. maaaagaaad detta gjorde att jag längtade ännu mer till Hultsfred.
Kollade på bla, salem, hästpojken, first aid kit, The pipettes, Timo..
Dock drog jag och Johan till Annöös lägenhet lite senare och festade till de och sen drog vi ut till Centrum och Bongo, haha. Inga kommentarer där. Traktorn som åkte förbi oss visade oss hur kvällen va.haha.
Mycket bra helg detta!
Slänger bara upp några få bilder nu. Finns mer på facebook för dom som vill se.
Valborg




påvägen hem träffade vi Generalen i Svenska Akademin! wowo.
Han tyckte jag va snygg! maaaaa skryt skryt ! höhö


hur fan han nu kunde tycka de, jag ser ju fan ut som ett levande spöke!

Popadelica


Träffade på Maja i The sounds! yeeeey



Kommentarer
Postat av: Amanda

MAJJA :OOO nu är jag minsann lite avis här haha

2010-05-03 @ 18:16:37
URL: http://amandaengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0