Tisdag

Idag har jag gått runt på stan hela dagen för att hitta någon födelsedagspresent till mamma som fyller år på Torsdag.. men de hela slutade med att jag kom hem med bara massa grejer till mig själv så nu måste jag nog ta en runda till imorgon... alltid lika svårt med födelsedagspresenter! vuxna önskar sig ju aldrig något.
Har också hunnit med att följa med och kolla när lillbrossan åkte motocross! Var faktiskt kul att kolla på.
Vi var dock där inte så länge för Julius flög av crossen och hamnade bokstavligttalat med hela kroppen i världens största vattenpöl. Blir man förvånad?
Typiskt att jag inte fick bild på de.




Måste även tillägga att jag nu sett klart alla avsnitt av Danska Paradise Hotel! fyfaaan va bra.. svenska Paradise Hotel kan ju hoppa i sjön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0