Alltid är de något kul som slinker ut ur hennes mun!

Har haft en heldag på stan med Mupp! trevligt.

När  vi satt och åt kinamat sa Mupp något helt sjukt kul som fick mig att sätta en hel friterad kyckling i halsen!
Vi satt och pratade om barn- dop...
Mupp: Alltså fy vad pinsamt sen när man får barn och de ska döpas.. typ stå där framme i kyrkan med alla blickar på sig..
Jag: ja usch... jag hatar sånt! så pinsamt.
Mupp: Alltså jag är ju knäpp men jag är verkligen redan nervös inför presentöppningen man ska ha då!
Jag:
HAHAHAHAHAHA....HAHAHA. klöks och sätter halva kycklingen i halsen!!
Mupp: Men det är ju jätte pinsamt att öppna presenter inför folk...
Jag: Hostar sönder.... får upp kycklingen och fortsätter skratta!!

haha min nervösa lilla Mupp... tur jag har någon som är värre än mig när de gäller nervositet!

Nu blir de duschen!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0