Hej mitt namn är Rakel

Idag drog jag till Moster Tina i smålandstenar och chillade lite.
Har typ garvat sönder mig idag. Vi satte på gamla inspelade videoband som jag och Tina filmade för sisådär 6-7 år sedan. Va filmer på när jag och Elina dansade ( HAHA, så fult), när vi gick modevisning ( HAHA  så fult de också), när jag sjöng alla The Hives låtar, när jag satt och gnällade under en hel inspelning över hur ful min lugg va ( som jag hade klippt själv), när vi allmänt bara satt och fulade oss framför videokameran men de bästa måste ha vatt när vi filmade Johan på min konfirmation när han kommer fram och gav mig en gul ros ( HAHA) så söt. Älskar att se sånt här gammalt som man totalt har glömt bort och älskar att se hur fult man klädde sig. Hur kunde man?
Kan leva på detta länge, haha.



På hemvägen stannade givetvis min bil som VANLIGT! ( hann inte komma så långt.. bilen stannade i smålandstenar) så jag va lite rastlös medans jag väntade på min hjälp, som ni kaaaaaaaanske ser!






Imorgon blir de jobb på Sca!
cya.


Kommentarer
Postat av: Amanda

du är snygg cheyen!

2010-04-20 @ 13:17:57
URL: http://amandaengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0