fröööösen

Igår fick jag äntligen träffa Hillöööö. Var snart ett år sen vi sågs sist. Kul att få se hennes tryne igen.
Hon, jag och Annöö skulle grilla men grillen funkade inte så de blev god mat inne istället.
Sen var vi även hos Ida och hälsade på i hennes nya place. Avundsjuk är jag. Så jäkla snyggt var de. Jag vill också flytta!!!!!!! och för dom som gillar att bada i kläder så är det bara att åka hem till Miss Ida.
Kollade även på en as rolig film " Dance Flick". en parodi på alla olika dansfilmer. Den va så rolig att jag måste beställa hem den NU!

Annars? nääeee...., hatar att de slutade vara soligt, typiskt! bajs väder. Fryser likt en isbjörn ..brrr. Ska ta mig en dusch. Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: ida

hahah bada och bada, nu har du ju börjat få orning på kläderna nu ska jag bara klara av resten :D

2010-04-19 @ 23:38:00
Postat av: jennie

haha om du vill kan jag komma och ta resten :D och äta upp alla dina rosa godisar mohaa :D

2010-04-20 @ 14:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0