Bara för jag har tråkigt...



Dagens humör: seg och bajstrött
Dagens klädsel: de på bilden. Tubtop/strumpbyxor.
Dagens låt: I am not a whore ( eller som mupp skriver; hor haha)
Dagens blogg: humm.. Thejuicydetails.blogg.se ( inspiration, love it)
Dagens måste: duscha, jag stinker.
Dagens önskan: Att de blir sommar snart..! orkar inte vänta.
Dagens irritaion: Att min bil fortfarande är sönder så kan inte ta mig någonstans! IRRITERAD!
Dagens längtan: Lördag, då blir de hopp till The Sounds, Timo.. mfl! popadelica ffs.
Dagens fundering: varför alla snygga killar är bögar??? VAAAAA??
Dagens snygging: Katten Siw
Dagens fuling: flugan som kryper här på bordet är faktiskt jävligt ful.
Dagens roligaste: När mamma snubblade över dammsugaren, HAHA
Dagens köp: inte köpt något. Men fick en fin t-shirt av mormor innan som hon hade köpt.


Kommentarer
Postat av: mathy

PUSS snyggis

2010-05-08 @ 21:32:57
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0