Ta mig tillbaka!

Jaha då va man hemma igen och jag vill typ lipa.
De har va varit helt sjukt underbart bra. Kan inte förklara med ord hur bäst denna resan va. Slog alla resor jag varit på.
Lärde känna massa nice folk bla, LInköpingsbona som vi hängde mkt med. Helt sjukt va kul vi har haft. Vet inte vad man ska börja. Men de har ju vatt 50c i solen de sista dagarna, sjukt varmt. Trodde jag skulle torka ut och dö typ. Så de blev ju massa bad i både lilla poolen och på stranden. Sen har vi partayat varje dag. ÅÅÅ jag bara älskar deras uteställen där. Sedan blev de lite party på stranden och sista natten så blev de nattdopp.

Saknar alla människor också.. jag vill inte vara i Sverige! Kos är lätt bästa stället jag varit på. Måste tillbaka.
Sen ska jag och emmööö även åka upp till Linköping snart och träffa de bästa människorna igen! Saknar redan alla.
Btw så va de en som välte en barstol på min lilltå. Den blev ill blå och dubbelt så stor och nu säger min mamma att jag brutit den, jag har även fått blåsor på munnen och emmöö också, emmöö spydde en hel morgon och jag har haft fruktansvärd skoskav. Men ack va bra vi har haft de endå och den långa resan upp till Arlanda var fett värt allt.

Här kommer lite bilder ialf från veckan som gått.. och fler bilder finns på min bdb och facebook.



Kommentarer
Postat av: Ante

såg bilderna facebook, såg ut som ni haft de redigt skoj ialf ;D

2009-06-17 @ 23:32:34
Postat av: asiatisk kvinna på stranden

maaassase

2009-06-21 @ 00:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0