Jag gillar't

jag blir sjukt pepp
jag vill börja dansa igen
jag får utslag av denna dans
typ de bästa på länge.
tjejen i gul keps är typ fräck
hon är är bäst
de kalla jag dans
kul att alla kolla på henne
Nä nu ska jag iväg och dansa

Vet egentligen inte varför jag tycker denna dans är så bra?! har ju sett mycket bättre en detta lixom.
Men sen kom jag på att de va bruden i gul keps som gjorde hela jävla dansen. Om hon inte hade vatt med i denna video hade dansen inte vatt något speciellt allt. That's it

bäst för er att ni kolla detta klippet.
http://www.youtube.com/watch?v=qZsw_3drXUE

Kommentarer
Postat av: emily.

inte konstigt att du tycker hon e bra!

de e ju ambra i bounce!! :D:D

2009-01-07 @ 20:19:20
Postat av: Anonym

haha jooo jag vet! men jag skrev hon i gul keps. för hälften som läser min blogg vet nog inte vem hon är :P hähä :D

2009-01-07 @ 22:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0