Ett litet tjejproblem

Jag har blivit helt kär i 3 par skor och ett par byxor!
Men ha ju inte råd att beställa allting. Så nu kommer de svåra. Jo att välja bara 1 sak av dessa 4 saker.
jobbigt jobbigt.





Fan hur ska jag någonsin kunna välja bort något av detta? jag måste helt enkelt råna en bank.
På tal om ingen annat så ha jag någon salva på mina läppar ( eftersom att  de svider) och salvan lukatr som Tinas gammla lekstuga! Lite lustig lukt. Kan inte avgöra om de är gott eller inte. Borde ju inte vara gott. Men jo kankse.
Blev inget arbetsförmedlingen idag. Jag och mamma kom på att de är så dumma i huvvet där. Så de är ingen vits med att jag få 500 kr av dom i mån och måste gå på massa skit möten och söka aktivt i hela landet efter jobb. WTF tänk om jag få jobb i kiruna. De vore ju de ultimata.. not. jag vill ju bort från värnamo. Men kankse inte till kiruna för de.
Ähh jag nöjer mig med mina vikare jobb sålänge ..! pöööshej

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker du ska ha dom första skorna och byxorna! ur snyggt! dom sista skorna är med öppen tå så vänta med dom till sommaren ;P förresten, vilken sida hittade du detta på ? puss

2009-01-15 @ 16:37:22
Postat av: Jennie

hahaha doh och jag som valde bort dom första juh! kanske måste tänka om igen ^^

hittade dom på http://www.sohos.co.uk ( puss på emo sidor) hahah

2009-01-15 @ 17:43:23
Postat av: Ida

åh fy fan va snygga saker dom hade där, typ alla skorna och massa klänningar och sånt. jag funderar också på att beställa där ifrån, det som inte du köper ;) undra om det är dyr leverans på det? :p

2009-01-15 @ 23:39:53
Postat av: jennie

eller hur!!

finns grymt snygga saker på den sidan..

om du ska beställa nått därifrån kan vi ju beställa tillsammans kankse? du blir de väl inte lika dyrt? hahah..:D lol på att vi pratar här igenom och lol på att jag säger lol .. haha

2009-01-16 @ 13:03:35
Postat av: Anonym

De sista skorna va snyggast!!!

2009-01-16 @ 13:30:50
Postat av: IDA

jaa vi kan kolla på det för jag tror jag ska ha nått. måste bara få lön först :D

2009-01-16 @ 17:44:39
Postat av: Jennie

Okeeeej sounds great :D

2009-01-16 @ 18:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0