en djurpark på resturang

Så va man hemma från Bambu! maten va himlans god. åt som en jävla fet gris.
Men nej ni trodde väl inte att vår familj kommer undan från en resurang utan att skämma us oss?!
Där sitter vi lite trevligt och äter..
när alla ätit färdigt då lägger wille världens största rap över hela jävla resurangen.
Asså de va fan ingen liten rap. jag dog typ 200000 ggr. De blev tyst.
Sedan började ju folket runt omkring små skratta lite. så de va ju tur att de inte va värsta finaste människorna som satt där inne.
Men wille skäms ju inte ett dugg uan skriker över hela stället
" HELVETE mamma hörde du vilken rap jag gjorde"
Dödödödödödödööööööööööööö
Asså min familj ha inget hyffs alls.
sen hände de ju andra små pinsama saker som tex, när vi hade käkat färdigt reste vi på oss och gick och precis då kom en servitris med stora glitter fat med glass och ballonger för att de ville ge de till Julle och Nisse som fyllde år. och de va ju otroligt snällt menPINSAMT.. typ " familjen som har as bråttom" men vi fick juh så snällt gå och sätta oss igen.
uschuschusch detta va sista gången jag va ute med familjen och käkade.
adios

Kommentarer
Postat av: johanna

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA

2009-01-11 @ 19:16:43
URL: http://necessary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0