Jag och min mupp

idag ha jag vatt med min älsklings mupp i jönköping :D ack va kvinnan va saknad!
Hade mycket att tala ut om hähä :)
och såååklart pericade jag mig! Tungan blev det denna gången! jag va så nervös, nästan svimmfärdig precis innan jag skulle piercas.. sikken tur va de en brud som skulle köra nålen i tungan på mig.. så hon lungnade mig. Hon va super bäst! Och den som sa att tången gjorde ondare än nålen? humm den är juh fan knäpp.. enligt mig så gjorde de faktiskt ganska ont, obehagligt. Men ack jag klarade de :D jippi.. jag dog juh inte!

jag och emmööö fick lift av en snällis gubbe till bilfira där emmöö skulle köpa lite saker till afföö.. och med tanke på att vi gått och gått och jag med en satans ond skoska så va de värt att få lift. TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0