i don't care

sitter här helt skabb är sjuuk ! suger hårt. Palla fan inte. Har snart snytit upp 2 toarullar på 5 tim! haha.. min näsa gör ont :( mest synd om mig.

Veckan
. stocholm med BF.
Studebesök på :
Nunnekloster-  sugit
Globen - sug
Riksdagen - mer sug
Svt - ganska mkt sug ialf.
Dramaten - Sög mitt fett
Slottet - De söööööööööööööööög faaaaaan hela min röv! såååå sinnes sjukt jävla ovärt !
Fri tid på stan/ kvällarna - NIIIICE

vi alla får juh inte glömma att detta var en studieresa och ingen SKOLRESA! mmmh.

Götebööörg med mina pooo i helgen :D de va minsann skoj :D va på sticky fingers och chekade band
vidare mot slakteriet som Frida kallar det och nattmat på donkan och sist men inte minst en mkt snabb runda på stan dagen efter. Sedan mot värnamo sedan vidare mot navet för att cheka ytteerliga mer band :D

Lite sådär bajs bra vecka :D förutom att de hade underlättat om man inte va sjuk dock.
men POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0