Växer så de knakar

Igår så började mandas jobba, han har fått jobb på arbetsförmedlingen :) så nu på dagarna är jag och plutten själva hemma! Men de funkar fint. Är glad att jag fick ha Mandas hemma 1 månad istället för 10 dagar. De första 10 dagarna var ju de som var jobbigast. Nu har vi kommit in i rutiner här hemma och lilleman sover för de mesta :)
igår va mormor och morfar och hälsade på och idag var vi iväg till BVC, nu väger han 4300 och är 58 cm lång. Jisses vad han växer min skrutt <3
 
nu tänkte jag krypa ner i soffan och sova en stund, piss väder idag ju
 
har plockat ur mitt löshår nu så mitt vanliga hår är helt skabbigt och slitet nu :( tänkte ta och färga de nästa vecka ialf så de blir lite fräschare!
 
Såhär gulligt ler han efter han kissat i sängen ( läckte visst från blöjan)
 
Min sprattel bäbis som tränade sin nacke igår

Kommentarer
Postat av: Monica-Mamma till Alfred

Men åh, sötnosen då! :)

2013-05-21 @ 21:14:37
URL: http://mookpersson.blogg.se
Postat av: Tina

Har Mandas fått jobb på arbetsförmedlingen, kul! Men vad gör han exakt?
Åh lille skrutt Leo, å han blir bara större å större för varje bild jag ser. Ta hand om er, Kram.

2013-05-22 @ 05:05:28
Postat av: mor

Bäbis....

2013-05-22 @ 19:46:31
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: Malin- Collins mamma

Haha, så himla söt han är! :) Och du ser fräsch ut!

2013-05-22 @ 20:15:20
URL: http://malinsu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0