Saknad...

Vår älskade katt fick tillbaka urinstoppet, så igårkväll fick vi göra de svåra beslutet om vi skulle avliva honom. Och eftersom han inte blev frisk sist så skulle han antagligen inte bli de nu heller. Sist fick vi ge 8400:- för operation och nu när vår Leo är här så är de inga pengar vi ville ge igen och definitivt inte när de garanterat inte gör han frisk heller, så vi avlivade honom hos veterinären igår och de sa att vi gjorde helt rätt beslut. Han va så pass dålig, kunde inte gå eller någonting, orkade inte kela. 
Vi har precis vart ute och begravt honom. Mandas har gjort de så fint till honom. I hans kista så la vi hans favorit leksaker ( en glasspinne och två gummi bollar ). 
Usch jag har gråtit non stop sen igår morse, har inga tårar kvar och känner mig blind. Har typ inga ögon kvar :( vår fina fina Nicke. 
Vila i frid älskade vän <3
 
sista bilden jag tog på mig och Nicke igår 

Kommentarer
Postat av: eva gunarsson

Så ledsamt o sorgligt, det finns inget att säga
ord är överflödiga.
Elin kommer att leta efter Nicke en tid, kanske
mjaua oxå. Jag minns när vi kastade glasspinne till honom och han sprang och hämtade den som en vovve-
Snyfft, men så är livet.
Kram till er alla, jag ser att Leonard växer,sötnos.
Tänker på er/ GMM/ Eva

2013-05-05 @ 22:18:48
Postat av: Tina

Fy så ledsamt! Men ni gjorde det rätta för honom. Kram på er! Tina o Paul

2013-05-06 @ 12:24:37
Postat av: mor

Fy vad jag också gråter!!!

2013-05-07 @ 07:07:52
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0