Grattis alla mammor

Så börjar helgen dra sig mot sitt slut. Imorgon är jag och lilleman själva igen, går jätte bra att vara själv med honom. Men skönt när Mandas är hemma så han kan avlasta lite så man hinner duscha och skita  och lite såna saker, haha ;) blir så stressigt när man är själv.
 
helgen har vatt mys ialf. Igår när Mandas va hos frisören så passade jag och lillen på att gå på stan (  vi skippade alla rulltrappor, gick bara på nedervåningen. ) och på Gina hittade jag äntligen mina efterlängtade shorts och de satt som smäck, äntligen! jag trodde jag skulle få gå i långbyxor hela sommaren ;) har dock inte hittat någon bikini till i år, köper alltid en ny till varje sommar men denna gången få jag ha samma som förra året! På kvällen myste vi hela familjen med pizza och film :)
idag har Zoltan, Mickan + hennes bäbismage  och deras flicka Nellie varit på besök och hälsat på Leo, trevligt :)
sen är de ju morsdag idag, min första hihi. Ska firas med god mat ikväll (lövbiff,  potatisgratäng och tzatziki )

Kommentarer
Postat av: Eva Gunnarsson

Man vänjer sig med tiden med att 'våga' lämna sitt barn själv en stund.
Se bara när vi hälsade på 1:a gången, då skulle du
ALDRIG lämna honom 'ensam' med oss.
Nästa gång vi kom, sa du bara att du skulle åka ett
ärende till byn, vi fick vara barnvakt. Hjälp !
Vad hände ? Nej inget, du var till och med borta
nästan en timma. Otroligt ! hi hi

Nästa år kommer han själv med bussen, fniss
Puss o kram till er/ Eva

2013-05-26 @ 20:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0