7 maj - våran dag <3

Dessa två veckor som Leo varit här har varit lite extra jobbiga! Tog tag innan amningen fungerade ordentligt, kunde knappt gå på 1 vecka,  fick mjölkstockning en dag och låg med 40c feber, när väl febern släppte så fick vi avliva Nicke och som grädden på moset så får man ju inte den sömn man behöver på nätterna. 
De är så otroligt tomt utan Nicke här hemma, man verkligen märker att något saknas oss, tycket mest synd om Elin som är ensam nu. Men är så glad att vi har Leo för då har de blivit lite enklare  att släppa detta. Räcker med att titta på honom så blir man glad. Även fast man saknar denna lille katt så mycket, trodde inte de va möjligt att man kunde sakna ett husdjur så mkt! 
 
Men till något roligare, idag firar jag och min underbaraste och finaste kille 2 år. Två helt underbara år. Kunde inte hittat en bättre kille, så lyckligt lottad som fick honom :)
vår dag firas med besök av herr Johan,Daniel och Johanna ikväll som ska träffa lille Leo och så blir de grillning i fina vädret :)
 

Kommentarer
Postat av: eva gunarsson

Ett STORT GRATTIS till er båda.
Må eran kärlek blomma till tidens ände.
Den har redan förökat sig med en liten kille.
Puss kram från oss.
Eva o Rolf.
mormor ö morfar

2013-05-07 @ 15:03:36
Postat av: mor

Klart du har världens bästa kille, det vet jag. Orättvist. Hade varit bättre jag fick honom.....

2013-05-07 @ 18:46:42
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: Tina

Grattis i efterskott på eran dag! :) Kram Tina

2013-05-08 @ 12:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0