Tummen är hittad

Idag har vi haft mormor och morfar här på besök! De ville goa med Leo såklart ;) vi drog även en sväng förbi Falksgrav ( historia från Habo haha) de va nyfikna på den platsen så nu har vi visat dom de :)
igår var vi en sväng på A6 och köpte lite "leksaker"  till plutten. Han fick sig ett par tossor med skallror i ( passar en sprattel bäbis som honom ), en ny vagnbjällra och sen köpte vi en bamse nalle till honom som man stoppar in sin hand i, ( om ni förstår!? sämst på att förklara ju) han tycker den är så kul när man busar med den framför honom, han fick sig även ett litet paraply med barbarpappa på. sen drog vi till Eksjö och grillade med Mandas familj, vi va inte hemma förens ganska sent men hann endå ha lite myskväll här hemma då vi kollade på filmen OZ, faktiskt ganska bra :)
 
och måste berätta... Skrutten har börjat suga på tummen. Han är så fruktansvärt sööööööt när han gör de så jag dör typ, när tummen slinker ut ur munnen på honom blir han frustrerad och arg och börjar trycka in hela handen i munnen för att hitta tummen igen!
Kan kolla ihjäl mig på honom när suger på sin lilla lilla tumme!
 
Min fiiina pojk!
 
Bilder från gårdagen! 
Jag och bästa Becka :)
 
Detta fick lillen med sig hem!
 
Och denna tröjan + en svart kjol hittade jag på bikbok!
 
 
Plutten invigde sina små söta skor igår :)
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer 21år, BF 24/6 ♡

Åh vilka söta små skor! :)

2013-06-30 @ 19:10:53
URL: http://jennifercecilia.blogg.se
Postat av: Eva Gunnarsson

Ja han är ett riktigt gulligt charmtroll.Leonard.
Kan ni inte flytta ner till oss, hi hi
jag vill pussa honom varje dag, morfar också.

Så vackra omgivningar vi fick se idag, förstår att
det blivit naturreservat.
Kram/ Eva

2013-06-30 @ 20:08:06
Postat av: Tina

Nämen vilken liten skrutt!Puss o kram

2013-07-01 @ 15:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0