Studentfirande

I lördags tog Mandas fina lillasyster Gabbi studenten. vi drog hemifrån vid 10 och började stressa på stan för Mandas kom givetvis på att han inte hade några bra skor att ha på sig, så vi for in till stan och köpte skor åt honom sen drog vi till Eksjö och mötte upp Mandas familj sen åkte vi till Nässjö där Gabbi sprang ut ( fy vad jag längtade tillbaka till min egna student, 5 år sen..vart tar tiden vägen? ) . Givetvis började lilleman grina och va inte nöjd någonstans. Så direkt efter Gabbi sprungit ut och vi hade tagit lite kort fick jag sätta mig under ett träd och amma, haha, nöden har ingen lag. Sen va de bajskalas så fick byta hans blöja i bagageluckan, haha min skurtt men sen vart han nöjd och va så snäll under hela dagen / kvällen. Dagen va jätte mysig då alla familjer för engångs skull va samlade :) + att de va strålande sol hela dagen!
Vid 23 tiden begav vi oss hem med en trött kille. Som endast vaknade vid 04 för mat och för att sen somna om och vakna vid 8 för mat och sen tog vi en efterlängtad sovmorgon till kl 1 ( tack Leonard ) Kände mig för första gången på 2 månade äntligen utvilad.
Sen drog vi till A6 och shoppade nya kläder till Mandas och även då sov Leo hela tiden i sin vagn,  snälla killen!  hoppas han är lika trött inatt ;)
BTW, fick ju mina fina nitskor i torsdags ialf, hihi så konstigt. De kanske såg mitt hatiska blogginlägg och blev rädda? Men så glade jag va. Synd bara att de va fett obekväma, ser ut som någon köttat sönder mina fötter med en yxa idag, skoskav!!!
 
Lite bilder från igår =)

Kommentarer
Postat av: Eva Gunnarsson

Helt underbara bilder på alla, MEN vackrast så klart
på Leonard, sååå sööt!
Jaha en liten fluga ska det vara till 'lill-herren'.
Jennie vacker som vanligt, lik sin mormor, *fniss*
Puss kram älskar er
Gmm/ Eva

2013-06-10 @ 14:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0