10/7

Goooomiddag..
Sitter här hemma och kollar igenom gamla avsnitt från Big Brother, åh vad jag saknar de programmet. Tur de går repriser nu :) Mandas har ju börjat jobba igen nu också så nu är jag och Leonard själva hemma igen. Men de går så bra, han är så snäll min lille pojke :)

Well, I Lördags när de va strålande sol så kunde man ju inte bara sitta hemma och häcka så då tog jag och mina killar båten över till visingsö och käkade go mat i solen, strosade runt lite där och åt sen min första mjukglass för i år, GOTTIS. Mysis dag med familjen. Men man måste ju passa på eftersom Mandas jobbar hela tiden nu.
I söndags var de ju också strålande sol så då fick sig lillen ett bad utomhus i sin badbalja, han va stekhet så han tyckte nog de va skönt att få svalka sig lite :)
 
Sen igår kom mina fina tjejer Emmy och Sanna hit. Åh så kul att få träffa dom igen, va så längesen. Hade ju endel att ta igen om man säger så. Sen vi sågs sist så har Sanna hunnit pluggat i Wales, Emmy har pluggat i San Francisco och jag har fått unge, haha. Satt ute i den stekheta solen och pratade om allt tills vi svettades bort och gick in och åt jordgubbar och gosade med Leo. BLÄ,  jag hatar att man bor så långt ifrån alla sina (nära) vänner, man ses ju alldeles för sällan. Längtar tills Leo blir lite större så man kan åka och hälsa på alla, nu är han ju fortfarande lite liten för att jag ska åka iväg med han själv över halva Sverige typ. Men snaaaart så :)
 
Lördagens bilder från Visingsö
 
Leonard tillsammans med Emmy och Sannis =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mor

*hahaha* fotot på glassen: Jag trodde Manne hade på sej en färgglad klänning!!!!

2013-07-10 @ 17:26:04
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Leonard ler till alla, så bra att han inte bara vill vara hos mamma. Han blir ett glatt barn.
Nils ville bara vara hos sin mamma o patta, sen ville han helst vara hemma, sån är han fortfarande.
Fast han 'pattar' ju inte fniss.

Vad hände med glassen??!! ha ha ser kul ut.

Jag vill också åka till Visingsö, körde ni runt
eller tog ni sommar båten över.
Du blev fin i den oranga toppen som du köpte i Habo
Du är söt, lik sin mormor, *fniss*
Puss puss må gott/ Gmm Eva

2013-07-10 @ 20:48:53
Postat av: Eva Gunnarsson

Vad tusan jag är väl inte anonym, måste jag registrera mig hela tiden.

2013-07-10 @ 20:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0