Tack älskling

Halva veckan ha gått, skönt!
I Måndags tro de eller ej så tog jag på mig träningskläderna och gick ut och promenerade. Och helvete vad jag blev svettig, vart nära på att halka sisådär 100 ggr också, livsfarligt! Men de roligaste av allt va att jag fick en sjuk träningsvärk efter de och den sitter fortfarande i. Fatta ni hur dålig min kondis blivit sen jag blev gravid? måste nog fortsätta gå ut och gå en stund varje dag annars kommer jag ju dö när jag väl ska föda.
Sen på kvällen mötte jag upp Emmy på A6 och shoppade lite =)
Igår hade jag mina fina "jobbakompisar" ( ingen av oss jobbar ju kvar längre) på besök. Fikade och catchade upp, va ju längesen vi sågs nu :)
och idag va jag och gjorde mitt efterlängtade löshår ( som va en födelsedagspresent av älskling)!!!! Happy. Så skönt att slippa mitt tunna fula hår och ännu skönare att slippa använda clips som jag ha gjort i typ 5 år nu ;)

FÖRE!
 
EFTER!
 
 

Kommentarer
Postat av: eva gunnarsson

Ja verkligen vackert och fluffigt hår, men nu får du fullt upp med att "frissera" dig varje dag. Men du gör väl det ändå. Att platta o locka håret sliter mkt på de.
och det vet du ju säkert oxå.
Ändrade du hårfärg oxå eller ?!
När du fått "Lelle" blir det dåligt med tid för håret, då får du "snörpla" det i en knut.
Men GMM kommer till undsättning då !

Ja du lilla Jennie, du måste röra på dig varje dag, det fattar du väl. Sen ska man sjunga mkt oxå för det gillar de, hmm ... kanske därför din mor inte vill höra mig sjunga . . . .

Hur mår katterna, har du tränat dem på pottan i källaren eller !
Kram/ Eva

2013-01-30 @ 19:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0