19:19

puh, trodde vintern va över... men icke, fyfan va de snöar! Jag orkar inte göra någonting när det snöar så mycket och bli trött för ingenting. Hinner inte mer än gå upp på morgonen innan jag känner att jag är trött och kan gå och lägga mig igen.
Well, jag och Mandas va ialf iväg en snabbis på Ikea idag och införskaffade oss ett litet skötbord. Vi ha ju inte så stor toalett så de fick bli ett mini. och även fast de är ett litet så är jag lite kluven på om det få plats. Vill verkligen ha skötbordet på toan. Gå ju ha de i barnrummet eller andra ställen i huset men nä, vill ha de på toan ;) så på nåt sätt ska vi göra så de få plats!

Ska bara ha mys med killen ikväll och kolla på sista säsongen av Tre kronor:
Imorgon kommer Emmy och Affe hit.Ska bli så kul att få träffa dom igen. Va ett tag sen nu :)

Magen v.26

 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fin du är!!!!
trist med snö. Vi fick bara lite flingor men inte mer. Fast kallt är det. Blåser från norr så läpparna fryser fast på tänderna=))). /Mor

2013-01-12 @ 09:19:46
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: Tina

Hej!
Det ser ut som ni hade en mysig nyårsafton. Åh Peter Jöback och allt. Du vet ju hur jag gillar honom. Hoppas dina byxor till till rätta igen!Vilken tur att de ens hade dem kvar!
Har läst och sett dina senaste inlägg och jisses vad magen växer. Kommer bli så spännande när jag väl kommer hem, någon gång i år, när du kommer ha en liten bebis.
Ta hand om er. Kram / Tina och Paul

2013-01-13 @ 12:38:38
Postat av: Gravidblomman - 17 år och gravid

Så himla fin! Och fin mage =))

2013-01-17 @ 21:36:15
URL: http://www.gravidblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0