Lördagsmys!

Igår va Gabbi och Jesper över hos oss och då färgade Gabbi mitt hår i ombre ( mörkt längst upp och ljust i topparna typ). Nöjd är jag :) va så trött på att vara hel blond nu.
Och imorgon är de en spännande dag för då ska vi åka och kolla på ett hus!!!!!!!!! alltså jag kräks nästan av nervositet. Vill att de ska vara perfekt och vill verkligen att de ska passa oss. Men som sagt, vi ska bara titta så inte säkert än. Men hoppas kan man ju alltid :)
 
ikväll blir de mys med min man, vi ska kolla på jurassic park, haha!
 
mitt nya hår!
 

Kommentarer
Postat av: eva gunnarsson

Du kan inte ana vad jag saknar dig, bara jag ser fotot på dig fick jag tårar i ögonen.
Visserligen är jag "bara" din mormor, MEN jag känner det som om du var mitt barn oxå.
När får jag krama dig ???????????????????????????!!
Puss kram/ Eva

2012-10-07 @ 23:15:56
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se
Postat av: jennie

haha mormor, bara att komma upp någon dag och hälsa på :) annars så planera vi in en dag så kommer vi till er! :)

2012-10-09 @ 19:07:49
Postat av: eva gunnarsson

Du kan inte ana vad glada vi är över lilla räkan.
Jag ser långa fina ögonfransar som du, och Mandas
fina linjeformade ögonbryn.Vilken charmör det blir.
Puss kram/ mornor Eva

2012-10-14 @ 20:01:24
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0