Lördag!

Godmorgon, Ja, klockan är väligt sent. Men jag sover så jäkla dåligt nu när jag är gravid, jag drömmer typ madrömmar hela tiden eller så drömmer jag så verkliga drömmar att jag lixom tror jag är vaken. Jag ligger och sparkar och vrider mig i sängen hela tiden. Har tillochmed vaknat av hur jag slår fötterna skit hårt i madrassen, haha. När de gäller syptomerna på graviditeten så har jag tydligen inte som alla andra att gå på toa stup i kvarten, eller må illa, spyr osv. Utan den syptomen som visar sig mest på mig är FINNAR och FLÖTIGT HÅR ( och madrömmar då)! alltså man ser snart inte ansiktet på mig längre pga alla dessa äckel finnar och mit hår känns skitigt och äckligt hela tiden.
Visserligen ha jag gärna detta än att ligga på toa och spy tex. Men de är fan inte kul heller att ha tusen finnar och flötigt hår direkt efter man kommer ur duschen lixom. Men detta kan ju försvinna om några veckor, så få hoppas på de =)
 
Nog talat om de ;)
Om roligare grejjer så kan jag medela att vi flyttar om 2 veckor. Så vi håller på att flyttpacka för fullt här hemma. Jävla vad skit man hittar överallt. Och jag är en sån som ha så svårt för att kasta grejjer, tänker ju jämt att de kan komma till användning någon gång. Men nu få jag lixom bara bita ihop och slänga all skit, de gör lite ont i hjärtat men man kan ju inte spara allt :)
                                                                     
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Finnarna o flötiga håret försvinner när du har ammat färdigt. Så du får se ut så där ett år till minst. Och sen kommer ju nästa så du kanske ser ut så där i fem år till.....
Behöver ni flytthjälp så säg till. /Mor

2012-10-20 @ 14:53:51
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: eva gunnarsson

Vad slängr du förnåt, är det kläder eller vad ?
Vi hjälper gärna, det vet du. Finna rkan bero på att du äter godis eller har du nån "tvångsät-grej"
Dina hormoner är förvirrade,men vill man ha en knodd
så får man stå ut. Men mannen han klarar sig han får inga finnar o fett hår, synd.
Pusskram Eva

2012-10-21 @ 22:18:27
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0