Gooomorgon!

Idag blir det en tråk dag. Inget på schemat så antar att de bli lite flyttpacka och sånt idag.
Alltså jag vill bara flytta nu, är riktigt less på denna lägenheten nu och de är inte kul att vara hemma när de bara är kartonger överallt.
Men de är ju bara några dagar kvar så de kommer väl gå undan :)
 
kan ju även berätta att jag går in i v14 idag.
Det är i denna veckan ögonbrynen börjar växa och fostret kan nu även  gripa, kisa, rynka på ögonbrynen och grimasera. Njurarna utsöndrar även nu urin som fostret kissar ut i fostervattnet.
Alltså tycker de är riktigt sjukt att jag ha en liten krabat i min mage som växer och " träna" sig där inne.
Längtar så till April när de lilla knytet är ute :)
 
Nehepp, nu blir de in i duschen sen börja flyttpacka. Inte pepp på denna dagen..

Kommentarer
Postat av: mamma

*´hahaha* Jag trodde det var dina ögonbryn som började växa!!!!! /Mor

2012-10-22 @ 16:21:58
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: jennie

hahahaha ne inte riktigt! fast hade inte klagat på om de va så, mina är ju så tunna och fula ;)

2012-10-22 @ 19:19:09
Postat av: eva gunnarsson

Det trodde jag med att du menade. Allt detta som du vet om fostret fick inte vi veta fakta på "dentiden"
Ja visst är det ofattbart det här med ett barn i
magen, men spännande.
Jag längtar oxå, jag har ingen att krama längre
alla är vuxna och vill ej gosa längre, de är trist.
Ja visst har jag Rolf, men han är så skäggig, men en mjuk bebis vill jag hålla i. När åren går kan
jag och Ofelia åka till Ibiza.
Kram

2012-10-22 @ 22:41:47
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0