flumm inlägg

Godmorgon!
sitter här i sängen och fryser ihjäl. Fatta inte hur de kan vara så kallt i vår lägenhet. Är fan varmare ute än vad de är inne. Längtar så mkt tills vi flyttar till hus, kanske glömt nämna de men vi fick ju huset vi va och tittade på!! så jävla gött, huset är på 190 kvm med stooor trädgård + inglasad altan. Vill bara flytta nu, ska bli så kul att inreda :D
 
Annars idag kommer dagen nog bara bestå av Buzz. Jag spelade de mkt förr. Men nu har jag, Mandas + hans bror och tjej blivit helt besatta i de igen. De är så jävla roligt. Vi beställde ett " nytt" buzz och idag kommer de på posten. Så antar att vi kommer sitta bänkade framför de hela dagen. Så idag är jag soffpotatis, för ja jag ha ju blivit arbetslös också eller nåt. Jag vetifan va kongsberg håller på med, med något är jävligt weird. Är mkt som inte går ihop imitt huvud. Tänker inte skriva så mkt om de här men jag tänker ialf ta tag i detta. och arbetlös kan man ju inte kalla oss heller så skulle nog säga att vi är lediga idag ;)
 
Dagens beroende !!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kram gumman för att du fixade biljetterna. Du har fått en ros i min blogg. /Mor

2012-10-19 @ 07:14:24
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0