v17

Nu är ALLT klart med våran lägenhet, vi har flyttstädat klart och de känns så bra. Nu kan vi bara fokusera på huset!
Längtar tills allt är klart med huset också =) De har varit så mycket dom här dagarna. I Lördags var min familj här och hälsade på och på kvällen hängde vi här med Josef och pillan. Blev kinamat och film och i söndags åkte vi till Eksjö där vi firade Mandas pappa på farsdag sen har vi pillat med både huset och lägenheten.
Jobbet har ringt några gånger och frågat om jag kunnat jobba, suger att man måste tacka nej. Men just nu är de fullt upp. Så nu är de mest bara fokus på huset. Prioritera kanske helt galet, men just nu känns de rätt att bara ägna tid här hemma. Har varit stressad i flera veckor nu, vill bara få iordning här hemma.
 
Men ska inte tjata ut er mer om flytten nu.
Tänkte istället ta och visa min första magbild nu när de finns lite att visa (inte den bästa bilden och sorry för röran i bakgruden). 
På morgonen är den givetvis mindre. Men de är så coolt när man ligger ner för då känner man vart ungen ligger, det är hårdare på ena stället på magen och andra stället på magen är det helt platt, så magen ser ut som en skidbacke typ :)
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj hoppsan...Putar du ut ordentligt==))))) /Mor

2012-11-13 @ 18:06:10
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: jennie

ja jag putar redigt ordentliget ;) haha ne, på kvällen kommer magen fram, tro de eller ej :)

2012-11-13 @ 18:09:18
Postat av: Erika- Gravid

Vilken mys mage :D
Jag tar också alltid mina magbilder på kvällen när den visar sig som mest ;)

2012-11-13 @ 18:26:15
URL: http://blomman.blo.gg/
Postat av: eva gunnarsson

Ha ! det där var väl ingenting ! min mage är större
utan bebis *fniss*
Jag tror du ätit för mycke chips o kinamat hi hi.
Så stor var den inte när vi var hos er.
Nä nu får jag inte skoja mer, du kan ju bli arg.
Magen är jätte söt
Pusskram/mormor Eva

2012-11-13 @ 21:26:56
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se
Postat av: emöö

åh vilken fin mage jennie :) mys

2012-11-14 @ 13:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0