En riktig bildbomb från LA

Här kommer lite LA bilder! eller lite och lite.. kommer en jävla drös med bilder. Jag kör New York en annan dag, blir för många annars :)

Besökte den berömda hollywood skylten =)


Vårt hotellt låg på den berömda gatan walk of fame


Besökte denna fina plats med massa shoppingcenter runt om




Här kommer massa bilder från Universal studios, roligaste på hela resan!




En dag besökte vi Runyon canyon. Tog piss långt tid att gå upp och var hur jobbigt som helst. Mandas fick fan gå bakom mig och typ putta upp mig, haha. Fatta inte hur folk orka träna där. Men fin utsikt ialf, man såg ut över hela LA typ.



Häng vid poolen. Dagen då helvetet med alla mina brännblåsor kom.


Godsakerna!

Kommentarer
Postat av: Tina

Fan vilka coola bilder!!! Universial studios verkade ju saaaa grymt! Runyon canyon bilderna var ju helt stunning! Ser sa jakla skont ut med linne och shorts, sarskillt nar det regnar som fan har just nu...

KRAM Ser fram emot att se NY bilderna! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0